fredag 12 februari 2010

Stairway to heaven

Arbetsveckan tog äntligen slut och nu är jag på väg till vårat land.
Faktum är att det varit lite för stressigt så jag känner mig något svedd av utbrändhet. Måste bli duktigare på att endast boka in ett evenemang per dag så att jag orkar träffa mina älskade vänner på kvällarna.
I helgen ska vi inreda landet i bästa ”The Hamptons-stil” och far har lovat att köpa med sig lite vitt vin som garanterats har gjorts av fattiga chilenare.
Är en härlig känsla att kunna läppja på droppar som tillkommit tack vare en hård husbonde och ett gäng livegna fattiglappar.
Nästan så att flaskorna borde fattigmarkeras så att vi vet att det är några eländiga och lata jäklar som har slitit ont för att ge oss lite extra fredagsmys.
Har även tagit med mig en SATC-box så att jag matas med sunda värderingar på köpet.
På det privata planet så har Les lämnat sin undersköterska och ska nu ha en flinga med en känd moderatkvinnas dotter. De ska ha träffats via Facebook som allt mer börjar likna ett skitigt swingersparty.
Vet inte hur många av mina vänner som har raserat sina upparbetade och lyckade liv på grund av en ny social teknik och smutsiga ungdomsromanser.
Inte värdigt kvinnor som vill ha stil och klass om ni frågar mig.
Äckligt är bara förnamnet.
Bis montag meine lieblings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar