onsdag 3 februari 2010

Shut up and drive

Japp, blev i eftermiddag inbjuden till TV4 för att medverka i Kvällsöppet.
De ville att jag skulle backa upp Seaside Schlingmann när han skulle gå i clinch med Ibrahim angående fejksiffrorna i partiledardebatten.
Tyckte faktiskt att jag fick irrande Ibrahim att darra på rösten när jag spände ögonen i honom.
Men en sak vill jag klargöra.
Seaside behöver inte min hjälp utan jag ser mig mer som en vacker spatel bredvid vår älskade spin doctor.
Nu blir det After Work med Moderatkärnan.
Küß

3 kommentarer:

  1. Bedårande söta lilla Bodil! Ni agerade helt rätt. En kvinna ska veta när hon bara ska medverka och inte ta plats. Och det här var ett sådant tillfälle. Ser med fasa på när sådana som Linda Skugge, Birgitta Ohlsson och Margot Wallström KRÄVER att bli lyssnade på. Jag säger: ett steg tillbaka är ett steg framåt.

    Din tillgivne,
    Agnes von und zu Arschloch

    SvaraRadera
  2. Küß Agnes.
    Du skulle kunna få bli min mentor. Jag ska ha en upphandling till sommaren. Glückwunsch ;)

    SvaraRadera
  3. http://www.youtube.com/watch?v=oOL-QUqmfYg

    Tada, B!
    The training material has arrived.

    SvaraRadera