torsdag 4 februari 2010

Say you say me

Gör mycket press nu för att stärka mitt varumärke.
Malou ringde i morse och undrade om jag kunde komma in till programmet för att berätta om mitt spännande liv som modebloggare, vacker kvinna och politiker.
Snabbt som attan fick jag trycka i mig ett par Imodium så att jag inte skulle börja läcka i studion.
Tycker själv att intervjun gick bra och vi hade många spännande beröringspunkter.
En exotisk silverrygg som kallade sig för Nalle var också med i studion och vi pratade lite yta och flärd efter sändningen.
Vad gäller politiken så ser jag till min stora glädje att den kloka kristdemokraten Kjell Eldensjö har satt ned foten angående Birgitta Ohlsson.
Han menar också att det inte är lämpligt att ha gravid kvinna i frontlinjen när det gäller en så viktig sak som EU.
Herregud, om ett par månader kommer Birgitta inte kunna kontrollera sin kropp och då ska hon representera konungariket Sverige vid viktiga möten med vackra män.
Fredrik måste sätta stopp för det snarast innan Sverige har förvandlats till en pruttkudde i Bryssel och Strassbourg.
Nu ska jag ta en Underberg för att sedan gå och vila mage samt tarm.
Küß


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar