måndag 19 april 2010

Ta mig till havet

Kanske något berusad, fastän glasklar ändå.
Gotlandsretreaten var en härlig paus från allt bök och stök.
Nu blir det en vecka att räkna med.
Ska träna varje dag så att en eventuell rosésvullnad skräms på flykten.
Wilmis och jag ska köra en workshop på Riche i eftermiddag. Blir då en skagentoast till middag, mums.
Dessförinnan blir det en sväng genom galleriornas galleria – Sture. Känner mig stark och upplyft av all frisk havsluft och vill därför kindpussa så många butiksmädels som jag bara kommer åt.
Har nämligen inte kindpussats sedan den förhatliga svinpesten dök upp på tapeten.
Något har fattats mig och nu ska det tas igen med råge.
Dagens outfit är återigen preppy, möjligen har jag låtit mig inspireras av Lexingtonstilen i pappas Visbylägenhet.
En kommentar från kampanjhögkvarteret angående det så kallade fusket.
Maria Abrahamsson är ute på djupt vatten när hon säger att det kan ge en skev bild av svensk demokrati.
Jag tycker att vi måste lära våra nysvenska partikamrater hur man tar sig förbi hinder som listor och valbara platser.
Nästa steg är att lära ut effektiv skatteplanering samt hur man gör de bästa fynden på NK:s sommarrea.
Bis bald kleine kittens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar