onsdag 28 april 2010

Candy shop

Varför är de ointelligenta kvällsblaskorna alltid fel ute när det gäller drev.
Nu är det Dr Odell och min kursare S-O som är i skottgluggen eftersom de kallar såssarnas vallöften för "Tobleronepolitik".
Excuse me, men vem var det som felade först?
Noa Noa-Mona valde att handla Benidorm-choklad när hon skulle lyxa till det med sitt statliga kort.
Det om något är väl bevis på dåligt omdöme.
Hade hon haft något vett innanför pannbenet så hade hon gjort som Per Unckel och gått lite längre med de oredovisade notorna.
Nä, Måna skulle prompt ha Toblerone. Ja herregud, med såna ledare får vi följare som passar bäst på Ullareds camping.
Nu hoppas jag bara att S-O och hans nya kvinna får lite lugn och ro så att de kan bygga upp ett lyckligt liv tillsammans.
Hans rabiata avlerska kan dock ställa till det för de lyckliga tu.
I dag har jag varit en sväng till Katrineholm.
Det var inte så lyckat eftersom jag inte fick så mycket uppmärksamhet som jag förtjänar.
Hade klätt mig väldigt utmanande i min nya Fendiklänning som är kortare än kort.
Men gubbarna pratade bara om kosläpp och kilopriset på blandfärs.
Fullständigt värdelöst.
Les har ringt om och om igen.
Ska inte ringa tillbaka, vill ju inte vara en home wrecker.
Küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar