måndag 26 april 2010

I believe in a thing called love

Som jag tidigare har berättat så drömmer jag mycket nu.
I natt var jag en nunna på klostret Gudhem. Där odlade jag basilika och väntade på att en älskad tempelriddare skulle komma och hämta mig.
Helt sjukt knasigt, men ack så gärna jag önskat att en riddare hade burit bort mig från drinkbordet i lördags.
EvS hade inte blivit stolt om hon sett mig dansa på borden som en norsk hotellmiljardär.
Jag tror att det är många mädels med mig som bara går och längtar efter att en man med harnesk och morgonstjärna tar oss bort från stim och stoj.
Hur som helst så slutade nattsuddet med att Les var tvungen att låna soffan – igen – eftersom han hade tappat bort nyckeln.
I kväll ska jag på Filippa K:s spring break. Kan behöva något vitt eller svart till veckans affärsluncher.
Wilmis ska följa med som förkläde och exotiskt inslag på grund av den kaukasiska slätstrukenheten som lätt uppkommer vid sådana här tillställningar.
Ska också börja fila på manuset till mitt uppträdande i Axess-tv.
Küß und bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar