måndag 5 april 2010

Rock me Amadeus

Liebe lieblings.
Ryktet om min död är sannerligen överdrivet.
Kort sammanfattning:
Jobbade hårt och blev lite uppjagad och fick därför ta ett par dagar i familjelägenheten i Nice för att sortera i arkivet.
Därifrån åkte jag direkt till ett högerkonvent i Wien där vi diskuterade våra tillkortakommanden i stort och smått.
Träffade fantastiska människor och hamnade till slut i samma säng som en portugisisk liktänkare som var en blandning av örlogsman och kejsare.
Vi lovade att hålla kontakten så nu ska jag söka rätt på honom på facebook.
Är nu äntligen tillbaka i mitt förslappade fosterland och passade på att gå förbi landsfaderns lilla krypin.
Jag har som policy att alltid arbeta på annandagar därför lägger jag nu några timmar på mina sociala medier.
Har dock inte missat den löjliga debatten om Bjästa. Herregud, blir rent ut sagt äcklad hur public service vrider och vänder på ett solklart fall.
Ska nu starta ett upprop mot vidrig vänsterpropaganda som allt som oftast drabbar män/pojkar.
Om vi fortsätter på detta sätt kommer vi snart endast ha toffelhjältar kvar och inga riktiga silverryggar som tager vad de vill ha.
Vi måste skicka upp våra karlar på berget igen och skrämma bort dem från tvättstuga och diskho.
Upp till kamp, mädels!
Bis bald!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar