tisdag 27 april 2010

Green green grass of home

Min fantastiska vecka fortsätter på den inslagna vägen.
Det mesta kuggar i och konsultverksamheten har fått en rejäl uppsving efter lågkonjunkturen.
Telefonen ringer ideligen men jag kan nu sortera bland uppdragen.
I kväll ska jag ta med några kunder till Anglais där det är mingel med branschen. Är otroligt inspirerande att träffa alla dessa duktiga och kreativa människor.
Känner mig väldigt levande just då.
Är verkligen en spännande resa jag är ute på!
Får se om mina katrineholmare kan sköta sig i storstaden.
Hoppas även att några av mina partikamrater är på plats. Noa-Noa-Mona lär i varje fall vara på plats bland wasabiärtorna.
Läste att min älskade EvS hade gråtit på SVT:s toalett vilket gjorde mig lite ledsen i hjärtat.
Tänk vad tragiskt att tvingas torka sig med äckligt strävt Public Service-papper när mascaran har skapat ett delta vid kindbenen.
Är verkligen inte människovärdigt.
Vid Tegeluddsvägen har de i varje fall mjukt Lambi.
I dag har jag sett två tranor på kungliga Djurgården. Den ena påminde lite om Seaside, skör och högrest på en och samma gång.
De ska bli mina lyckoamuletter inför valet, för jag tror att vi har något stort på gång.
Men då måste motorvägs-Maud komma upp ur matkällaren. För annars lär hon och Ursula få satsa på ett ambassadörsjobb.
Küß und bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar