torsdag 22 april 2010

Sugar tax

Har i dag varit en sväng i Katrineholm för att arbeta med deras bloggsatsning.
Blir nästan sjuk av all den dåliga smak man matas med i sådana bonnhålor.
Är därför snabb att packa min Luis Vuitton-väska för att hinna med livlinan mot Stockholm.
Blev totalt två arbetstimmar på plats men jag lägger även på för min restid vilket ger en bruttoinkomst på lite drygt 20 000.
Kommunens skattebetalare delar på notan vilket gör att deras löjligt intjänade pengar sätts i arbete på Stureplan.
Känns som om jag gör en välgörenhetsinsats för dessa små stackare.
I dag satte jag bland annat upp håret hos Jean-Pierre (kostade 1800 kr) och jag är mycket nöjd med resultatet.
Ska i kväll träffa mina mädels och vi ska först på Resumébaren för att fortsätta kalaset på Village. Byråerna har ju fått snurr på maskineriet igen så det lär bjudas på både ett och två champagneglas.
Kommer plocka fram en liten sak från Alexander Mcqueen som ska förgylla kvällen för alla.
Hoppas även att få språka med en klok silverrygg.
Kindpussas ska det i varje fall göras.
Küß küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar