onsdag 21 april 2010

Keep on jogging

God morgon.
Veckan fortsätter i ett hysteriskt tempo.
Tackade i går nej till Vår Ruset angående deras bloggjogg.
Är nämligen så att en skara stjärnbloggare, dit jag givetvis också räknas, ska springa mot varandra i den anrika tävlingen Vår Ruset.
Inte min sak att bedöma om det är rätt sätt att visa på flärd och finess, men jag tycker att joggmodet är helt uppåt väggarna för närvarande.
Pastellfärger varvat med gråa kvadrater är inget som jag vill visa mig offentligt i.
Bella tackade dock ja.
Har nu druckit mitt Kusmi-te och är på språng till Sturebadet.
Efter det blir det ett internt provval bland Sturecompagniets moderatsektion.
Har börjat drömma igen vilket känns härligt.
I natt fick jag rida på en gul giraff samtidigt som jag blev uppassad av färgglatt klädda stamfolk.
Kände mig lite som Karen Blixen, fast med bättre känsla för kvalité och stamtavlor.
Blev direkt sugen på en Tom Collins, blir nog en sån till lunch.
Hoppas er dag blir lika bra som min.
Küß küß

1 kommentar: