fredag 23 april 2010

Boys will be boys

Gud vilken härlig kväll jag hade i går.
Jag strålade likt en supernova draperad i Alexander Wangs senaste.
I was unstoppable!
Lyckades bland annat sälja in ett jobb till partivännernas program i Axess. Nästa vecka är jag hemlig gäst och då ska jag och Seaside snacka hattparad på Täby galopp.
Blir nästan lite pirrig bara jag tänker på det.
Lyckades också samla på mig en flock spännande nummer och Wilmis har haft ett rent helsicke att sortera min Iphone i dag.
Min lilla brunögda väninna är nämligen inte bästa vän med tekniken, tihi.
Men det är inte så konstigt eftersom hon föddes på ett stampat jordgolv.
Det stora som hände var dock att Les sov på min soffa.
Kort sammanfattat: Jag gick fram och presenterade mig för hans tjej. Hon blev svartsjuk, gick hem och Les blev utelåst.
Stackare.
Dessutom blev han sjukt onykter, men det är bara lite mysigt.
Visade sig också att hans tjej propsat på att de skulle bo på söder och de köpte en trea på Götgatan i februari. Såååå sjuuuukt trashigt. Fattar inte vad som har tagit åt honom.
Han lär dock ha fått sina fiskar varma i dag.
I kväll bär det av till Le Rouge där Ursula ska spela sina favoritskivor.
Innan dess är det Nach Arbeit på Sturehof.
Bis bald meine lieblings


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar