tisdag 3 augusti 2010

California gurls


Full fart framåt igen. Skönt att pride är över eftersom det tärde en del på nätverkskörteln. Var dock härligt att se alla politiker som var på plats. Själv drabbades jag av en fästing och fick avbryta kalaset och Älsklingen fick köra mig till ett landstings-sjukhus. Blev lite förvånad att det fungerade, trots all nedmontering. Börjar misstänka att det är en självuppfyllande profetia som vi sysslar med. Ju mer vi klagar på kreti å pleti-sjukan desto fler kommer välja privata alternativ. Detta kommer att leda till fler nedläggningar och en effektivare sjukvård. Mycket smart uttänkt av älskade Filippa må jag säga.
I kväll är det kräftskiva med Stockholms förenade PR-konsulter. Ska dock inte göra om misstaget från förra året då jag hamnade i säng med en Nuder-look-a-like som körde lite såsse-stand up framåt småtimmarna.
Nu ska jag ladda med lite resorb och losec. Ska dessutom välja bort snapsen i kväll. Jag och Älsklingen är förresten vänner igen. Känns underbäst. Bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar