måndag 9 augusti 2010

Sing when you are winning

Är fortfarande lite sliten efter veckoslutets jobb.
Födelsedagskalaset på "Vaterland" var sällsamt lyckat så det lär troligtvis bli en fortsättning. Hade hoppats att JFR skulle titta förbi men han valde att fira med familjen. Helt förståeligt.
Kräftskivan med PR-konsulterna i torsdags var dock en ganska trött tillställning så kring 22-tiden började jag titta allt flitigare på min Iphone 4.
Visste att Muf Norrmalm hade en liten tillställning som AA skulle hänga på, så jag bad honom höra av sig om det verkade arta sig.
Kring 22.30 fick jag ett meddelande om att Da Buzz pumpade i högtalarna så då svidade jag om till en långklänning från Malina och drog vidare likt en Carrie på crack.
Väl på plats blev jag dock sanslöst besviken.
Muf Norrmalm har kapats av en gäng bönder.
En i styrelsen kommer från Hudiksvall vilket är en stor skam för samlingspartiet.
Enligt min mening ska ingen utanför 08-området få vara en styrande kraft i vårt älskade framtidsförbund.
Dessutom är hon kvinna vilket gör hela saken ännu vidrigare.
Ringde självklart upp Älsklingen som inte ville prata om saken just då eftersom han dansade mambo med Alvendal och Totto.
Han har dock lovat att ta upp saken med männen i bunkern.
Har i dag vilat mig lite extra och ska i morgon ha höstupptakt med min exotiska Wilmis.
Ska även sondera terrängen vad gäller höstkollektionen.
Snart är pärlkastningen till svinen över (sommarreorna) och då blir det en annan femma att gå på NK.
Ska även försöka hinna med en Macci med Cherine.
Küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar