måndag 30 augusti 2010

Run to you

Jag känner mig lite vilsen för tillfället.
Är dock inget konstigt utan något som ofta drabbar unga kvinnor i karriären.
Älsklingen har mycket att stå i tack vare samlingspartiet, så vi lever separata liv just nu.
Något som gör mig lugnare är dock opinionsundersökningarna som lovar fortsatt goda tider för vårt allt vackrare rike.
Vår nya Maximus, major Björklund, visade också självförtroende i partiledarutfrågningen då han bland annat berättade om sina koreanska barn.
Var mycket vackert och rörande.
Själv skulle jag nog adoptera från Polen eller Ukraina. Tycker att sådana barn är vackrare.
I kväll ska jag och wilmis på politikerpub på Riche. Fed-Ex har lovat att komma å hämta oss i en taxi så vi sitter och väntar på den just nu.
Wilmis har testat kokain för första gången och hon är mycket fnittrig. Nästan lite irriterande faktiskt. Ska fråga Fed-Ex om han vet någon som kan fixa lite down-tjack.
Såg även att Jordbruksverket gick på min linje när det gäller minkfrågan.
De har inte vanvårdats, troligen eftersom material inte kan vanvårdas.
Hur skulle det se ut om vi anklagade bilar att plåga sina gummidäck… Precis, skulle bli lite konstigt.
Nu tutar det här utanför och det lär vara vår Center-vän.
Kör i kväll en kjol från Patrizia Pepe och skor från Keds.
Küß und bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar