tisdag 24 augusti 2010

It takes a fool to remain sane

Cherine och Filippa ställde in vårt lunchmöte i dag och det känns väldigt tråkigt.
Hon skulle visst vara i Skåne och titta på sjuka barn.
Konstig prioritering om ni frågar mig.
Richekvällen blev väldigt sen, men Fed-Ex lämnade mig ganska tidigt eftersom han skulle ta hjälp av sin journalistvän för att positionera sig i bondeförbundet. Mums-mums-Måd har ju inte samma förtroende för sin guldkalv längre.
Det är ju inte bara en gång som jag sett Federley och Svensson sitta och mumsa på Jimmys i Hammarby soptipp. Så de kan nog dra nytta av varandra på ett positivt sätt.
Som moderat tycker jag att det är ytterst viktigt att såna som Fed-Ex och minister Carlgren blir kvar i offentliga roller. Vi behöver lite mångfald i Alliansen och vi i Moderaterna har inga homosexuella medlemmar. Det är därför bra att Centern kan stå för den biten.
Nåt ska de vara bra för våra små bönder.
Jag och Wilmis har annars kört höstens första poweryogapass på Sturebadet. En härlig grej som inträffade var att de frågade Wilmis om hon hade bantat mig i sommar eftersom jag så lite smärtare ut.
Kände skönt att få en sådan positiv kommentar efter allt häcklande i bloggosfären.
I dag kör jag en billig klänning från Top Shop och ett par skor från Chanel. Tror att jag måste dressa ned en aning nu när vi går in i valspurten. Vill ju inte skrämma bort kreti och pleti i finalen.
Bis bald lieblings


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar