måndag 23 augusti 2010

Lay all your love on me

Jesus kristus och min skapare.
De glädjande opinionsiffrorna som kom i går gjorde att jag och Fed-Ex (eller var det Ursula?) snabbt som attan kastade oss i taxi för att fira och jobba på Utekompaniet.
Fed-Ex tog som vanligt kvittot och glömde förstås inte att blogga om var han skulle inta livets vatten.
Chablin flödade så klart och jag är lite fundersam över om någon kanske la ett knockout-piller i mitt vinglas.
Känner mig nämligen lite hängig.
Lite tur att jag inte ska drogtestas i dag…
Vi vackra och framgångsrika är faktiskt ganska utsatta när det gäller piller i drycken. Oppositionens silverrygg Bodan vet exakt vad jag talar om.
Hade på mig en klänning från Anna Holtblad som andades Allians och Affärskvinna i ett och samma tyg.
Något som var väldigt roligt var att Ego boost-Bella kom förbi för kindpussas.
Det kändes som om jag äntligen blev accepterad i den innersta mädels-familjen.
Lite synd att den kapats av ett gäng förorts- och lantisbrudar. Är något som Muf måste börja jobba emot.
Kanske genom pürschjakt, vad vet jag.
Ska i dag jobba hemifrån och det är inte omöjligt att några vicodin slinker ned.
I morgon ska jag och Wilmis troligtvis ha ett litet lunchmöte med Cherine och Filippa.
Då blir det nog någon god Bourgogne.
Liebe euch, bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar