onsdag 4 augusti 2010

Happy birthday


I dag har jag plockat fram skämskudden eftersom jag tog lite för mycket plats i går. EvS hade inte uppskattat mitt beteende och jag borde ha avstått det sista glaset vitt. När man avrundar en kväll med att köpa ostkrokar på 7-11 så har det gått för långt.Därför känns det något motigt att jag även ska jobba i kväll. JFR, vår älskade älskade ledare, fyller nämligen 45 år i dag. Jag och AA har därför arrangerat ett bokbål i Humlegården då vi ska bränna Bamsetidningar som en hyllning till Täbys stolthet. Vår förhoppning är att Ulf Dinkelspiel kommer ned för att tända på härligheten. Därefter blir det klubb ''Vaterland'' på Utekompaniet. Detta är en ny företeelse som ska bli årligt återkommande den 4 augusti. Är just nu i valet och kvalet på vad jag ska ha på mig. Lutar åt en topp från Missoni, jeansshorts från Levi's och solglasögon Persol. Bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar