fredag 30 juli 2010

Show me love



Pride tuffar på i oförminskad styrka. Träffade i går en härlig kvinna som tyckte att jag inte hade något på området att göra eftersom jag var heterohidden.
Hon sa att kalaset var till för HBT-personer och inga mainstreammongos som mig.
Håller faktiskt med henne, för jag tycker att detsamma gäller för Almedalen.
Har börjat hänga så mycket vanligt folk där så det känns nästan som om man är på Gatufesten i Sundsvall.
Äckligt värre.
Är dock underbart att några debattörer har tagit tottos parti efter hans påstådda erotiska resa från Milano till Minsk.
Två härliga män som verkligen har utseendet med sig, Oscar Swartz och Alexander Bard, går i dag till attack mot sexköpslagen. De kan tack vare sitt grandiosa yttre tjäna pengar på att sälja den ädlaste formen av sex och tycker att sexköpslagen är oerhört övergrepp på medborgarnas rättigheter.
Jag kan inte mer än hålla med. Är bedrövligt att man inte ska kunna göra sig en hacka på sitt kött och blod.
Så här skriver de två vackra männen som kanske, vad vet jag, partyknarkar ibland:
Sexköpslagen måste avskaffas.
Och till alla politiker som älskar att sola sig i glansen av Prideparaden i morgon har vi en hälsning: Om ni stödjer sexköpslagen, stanna hemma!
Pride handlar om kampen för sexuell mångfald. Politiker som vill ha gulliga bögpar som grannar i villaförorterna, men samtidigt förnekar sexarbetarna rätten att bestämma över sin egen sexualitet har inte på Pride att göra. Bara för att politikerna har bytt måltavla för sitt förtryck - från de i går förföljda bögarna och flatorna till de i dag förföljda sexarbetarna - betyder det inte att de har slutat att vara förtryckare. Stanken från deras sexmoralism är kvävande.

Härligt rutet och jag kan inte mer än hålla med. Alla moraltanter på vänsterblocket kan hålla sig från Pride för de vet inte vad det handlar om.
I kväll blir det schlager för hela slanten. Kanske kommer jag även att smaka på några förbjudna frukter…
Küß küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar