måndag 12 juli 2010

Keep the faith


Bråda dagar för Älsklingen nu när totto-gate rullar vidare. Min främsta uppgift är att se till att han inte blandar storrutigt med smårutigt och vice versa.
Älskade Maximus ringde förresten i går och undrade hur det var med mig. Tror nog att han ville försäkra sig om att jag inte ska sälja min lilla historia till något snaskigt annonsblad.
Jag svarade ärligt och sa att det som hände på Fairfax och Sturecompagniet för alltid kommer att vara vår vackra hemlighet.
Han lät något lugnad av beskedet och undrade om det planerades för någon mysig Muf-fest.
Givetvis är han välkommen för att stärka trupperna nu när valkampen går in i ett avgörande skede.
Han tackade även för mitt stöd och tyckte att mina idéer om ett sexköpsavdrag var ett utmärkt förslag och en del i den älskade arbetslinjen.
Är ack så mycket företagsammare och hederligare att sälja sin kropp än att gå till alfakassan och få ett smutsigt bidrag.
I dag ska jag ta en sväng till NK:s lilla realisation. Kreti och pleti har nu varit och rivit runt bland textilerna så nu är det lättare att hitta godsakerna.
Tror jag ska inhandla en ny jacka från Barbour till höstens rävjakt.
Kan även bli något kroppsnära samt en liten skjorta till Älsklingen. Han lär synas en del i rampljuset hädanefter så då måste jag se till att han inte klär sig som ett åkerspöke.
Küß küß und bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar