tisdag 20 juli 2010


Vad håller rikets första dam på med? När jag slank in på McD för en snabb sallad upptäckte jag att hon fungerar som underlägg när feta svenskar slafsar i sig freedom fries och hamburgare. Varför gör Sveriges Jackie O reklam i en stia avsedd för samhällets bottenskrap. Förstår inte detta och tycker att hon hellre skulle ge bantningstips på Sturekattens dukar. Kanske något för Cherine att blogga om. Wilmis har frågat mig om hon får starta bloggen ''Bodil och jag'', men jag avböjde eftersom jag inte vill att någon snyltar på mitt starka varumärke. Ikväll ska jag träffa redaktören och vi lär som vanligt hamna i djupa diskussioner om tillståndet i moder svea. Bis bald meine lieblings

5 kommentarer:

  1. kommer det nånsin nåt nyttigt ur dina möten med den så kallade redaktören? tycker han verkar rätt beige

    SvaraRadera
  2. Han är beige, begagnad och berusad på livet. Så mycket vet jag i varje fall/Filippa

    SvaraRadera
  3. Anonym 1 - Din mamma kan vara beige.
    Anonym 2 (alias Filippa)- Din mamma är beige.

    Redaktören är tuff och svartklädd. Har en manlig svulstig man och en lite överdriven förkärlek till byrackor. Basånivet.

    SvaraRadera
  4. Jag har sett Bodil och redaktören sippa på svala drycker på Tures. De strålade ikapp med Stureplanssolen och var helt sjukt snygga ihop. Ett riktigt it-par, faktiskt.
    Så glöm beige, han får Bodils päls att glänsa.

    SvaraRadera