måndag 5 juli 2010

Man in the mirror

Äntligen tillbaka. Gillar egentligen inte att ha semester eftersom man då inte hjälper Sverige att utvecklas till ett bättre samhälle. Känns lite som man skolkar från välfärdsbygget.
Hur som helst, nu är jag och älsklingen på Gotland och Almedalen.
I dag har vi ätit en fantastisk croissant och njutit av rosé på Kallis.
Nu är godingen med i SVT:s Debatt så jag tog en liten powerwalk till havet för att visa alla lieblings att jag är igång igen.
Visst har det varit svårt att packa om men jag har satsat på säkra kort – dvs endast franska modehus finns representerade i min LV-container.
Förstår att många är nyfikna på vem min silverrygg är och det kommer att ge sig så småningom.
Ni får helt enkelt ge er till tåls.
Lyssnade lite på Lars Stalins tal i dag och det var en bedrövlig sörja som verkar ha skissats ihop i någon rökruta på Åsö gymnasium.
Vedervärdigt och viljelöst – lite som det anstår en kommunist.
Ska nu gå och titta på Såsse-Måna när hon ska försöka sänka en shotsbricka på under 45 sekunder. Sägs att hon lyckades med det på Gyllene Orren i Sollefteå 1976.
Boken vill jag givetvis läsa för den kanske förklara en del av hennes sjukt dåliga klädsmak.
Bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar