onsdag 16 juni 2010

The power of love


Jag gissar att många redan räknat ut vem som vunnit min kärlek. Ja, han jobbar för ett bättre Sverige och har en betydande roll i Alliansen. Dessvärre har han ännu inte outsourcat sitt nuvarande maskformiga bihang och vi måste därför ligga lågt med det vackra som vi skapat tillsammans. I går sa han att jag gjorde honom hel. Sedan spydde han på teatergrillens toalett. Är så vackert när starka män kan visa sin sårbarhet. I kväll ska han träffa sin permitterade kärlek och förklara hur landet ligger. Förhoppningsvis möter han upp mig på village lite senare. Wilma är avundsjuk och kallar mig för en självdestruktiv slampa. Hon förstår sig dock inte på sånt här, kan ha att göra med att hon är från afrika. Liebe euch

1 kommentar:

  1. Vafalls? Nej men söta ni, umgås ni med afrikaner? Jag är självfallet bestört.

    /Agnes von und zu Arschloch

    SvaraRadera