onsdag 9 juni 2010

Hit me hard

Full fart som vanligt. Har varit och bloggat om mode på en av de populärare månadsmagasinen. Känns alltid lite speciellt när jag kan hjälpa obildat folk från Delsbo och Sköns församling att klä sig riktigt och rätt.
Visst gör Amnesty och Läkare utan gränser mycket för jordens folk, men det jag levererar är så mycket mer personligt och individualiserande. Detta bör därför räknas som ett viktigare välgörenhetsarbete. Tror faktiskt att Kenza kan skriva under på detta.
Dagen har annars varit ett under av effektivitet. Jag och Seaside var på NK och handlade nya Sebago-jackor till midsommarseglatsen till Sandhamn.
Sandhamn får verkligen mig att tro på mänskligheten igen och under midsommarhelgen blir jag så gott som frälst av människors talang och tåga.
I går var det mycket mingel då DM bjöd upp till kindpussar.
Sjukt att så många kreatörer kan samlas på ett och samma ställe utan att det blir jordbävning. Nog för att några snedseglare blev sjösjuka men annars var dammen förhållandevis fri från ankor.
Nu ska jag på privatfest på Ambassadeur.
Küß

1 kommentar:

  1. Helvete Bodil, du börjar ju få påsar under ögonen som Mona. Bara det att Mona är 85.
    Nu får det bli http://www.ak.se/ hur ska annars valrörelsen gå? Vill du bli förväxlad med såsseledaren eller liknas vid moderaternas Git Gay?
    Och tänk om Seaside nobbar dig på valvakan!?!?

    SvaraRadera