torsdag 15 juli 2010

Hon har blommor i sitt hår

Vi delade taxi på väg hem en natt.
Och från den dagen så delar vi allt.
Jag och toto har i dag chattat och jag stöttar honom så mycket det bara går.
Trots att jag vet att Aftonpravda har mer uppgifter om vår älskade Maximus så tycker jag att han ska stämma skiten ur dem.
Som framgångsrik man så måste man kunna få skörda lite då och då.
Titta bara hur bra de brittiska adelsmännen skötte sig på det skotska höglandet.
Och Storbritannien är ju i dag ett land som alla ser upp till. Britter vet vad god smak är och de leder verkligen utvecklingen på alla plan.
Det känns helt rätt att de utbildar afghaner hur man värmer lägenheter med gas, vilka maträtter som funkar bäst med gravy och vilket mode som gäller när man semestrar i Benidorm.
Känner mig dock hoppfull över att totto snart är uppe på hästen igen.
Så här avslutade han nämligen:
Ingenting känns komplicerat ingenting känns svårt
för hon har blommor i sitt hår, som bara jag kan se
Hon somnar nära mig på natten och vaknar likadant
och hon har blommor i sitt hår, som bara jag kan se
Så sjukt duktig med ord han är.
Nu ska jag och Älsklingen på Beirut café.
Küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar