måndag 3 maj 2010

The sidewinder sleeps tonight

Ännu en inspirerande vecka väntar.
Den rivstartar med att såssarna kastar miljarder på pensionärer som inte är intresserade av att driva konsumtionen uppåt framåt.
Helt värdelöst.
Dessa pengar kommer nu att läggas på kassler och långfil i stället för Fendi och Chablis.
Låt oss med driv och ambition fixa konjunkturbiffen och inte några föredettingar som endast har byggt upp något luddigt som de kallar välfärd.
Helgen gick fort och demonstrationen i lördags var en härlig modevisning.
Hade kryddat min kropp med Luis Vuitton (väska) och en byxdress från Alexander Mcqueen.
Ni kanske tycker att det är konstigt att jag svassar gatan fram på arbetarklassens stora dag.
Inte alls säger jag.
Jag är arbetare och har klass, så det så.
Annars blir det en lugn start på konsultveckan, har nämligen sovit lite dåligt.
Har lite träsmak i huvudet.
Ska inhandla lite nya arbetskläder i Sturegallerian, Wilmis ska vara smakråd, sedan blir det bodytoning med min PT.
I morgon bär det av till Katrineholm för en rendez vous med silverryggarna från landet.
Dagens outfit är lite rockig med ett par skinny fit och en tennisinspirerad topp från Lacoste.
Snart börjar ju Franska öppna och då vill man ju inte använda andraserven.
New balls, küß und bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar