torsdag 27 maj 2010

Mother



Ibland blir jag lite sugen på att skaffa barn. Inte för att jag ska lämna ett avtryck till eftervärlden utan mer för att ge en individ en spännande plattform att bygga sitt liv ifrån. Tror att jag också skulle vara väldigt duktig på att klä den lille i de rätta märkena samt lära honom uppskatta de rätta varumärkena. Detta måste inledas i unga år så att barnet inte blir märkesförstört för all framtid. Vi i Stockholm har här en viktig funktion att fylla. Lantisar och såssar behöver vår ledsagning till ett vackrare Sverige.Och det måste börjas redan vid val av barnvagn. I dag har det annars varit full fart. Åt en arbetsrelaterad lunch med en känd bloggprofil som berömde mina höfter och formuleringar. Senare i kväll ska jag och wilmis på Riche och äta skagentoast med chablis. I morgon bär det av på konferens till Altea. Stockholms förenade pr-konsulter anordnar nämligen swingersparty för alla sina medlemmar. Håller på en dryg vecka. Det ska bli skoj.

2 kommentarer:

  1. Skagentoast? Nej men söta lilla Bodil. Majonnäs är inte en flickas bästa vän. Välj grönsallad och säg att du ätit redan. Det imponerar på de flesta hannar.

    Kram på sig!

    /Agnes von und zu Arschloch

    SvaraRadera
  2. håller med, majonnäs är nåt som du bordee hålla dig långt ifrån. Vi vill ha smaärta tjejer som jobbar inom partiet. Fortsätter du har du snart No No Månas radioutseende. Skärpning. Gunnar H

    SvaraRadera