måndag 17 maj 2010

Slice me Nice

Hej igen.
Har varit något frånvarande eftersom jag hastigt och lustigt tog en sväng till Nice.
Hade glömt bort att det var långhelg så det blev en något panikartad avfärd.
Som konsult tar man oftast ett par klämdagar två dagar före helgdag för att sedan fakturera själva klämdagen.
Fredagens klämdag är något som tillhör pöbeln och de utan stil och klass, så därför måste vi som har ett modesäkert sikte visa hur man ska uppträda.
Nåväl, nu har jag hittat hem igen men längtar tillbaka till pappas lägenhet med hela kropp och själ.
Träffade nämligen en härlig man som heter Jacques.
Han jobbade bakom baren vid det lokala pastissehålet.
Jacques kändes väldigt jordnära och sa så fina saker till mig. Han gillade mina djupa ögon och sa att han ville måla av mig.
Kanske kan bli verklighet vid nästa ledighet.
I veckan är det full fart igen. Ska ha ett möte med Stockholms förenade PR-konsulter där vi ska diskutera den så kallade krisen.
Förståsigpåare hävdar att inget har gjorts för att behandla den sjuka penningpatienten utan att stater och banker bara satt Kalle Anka-plåster magsåret.
Helt fel hävdar vi och med en sån här debatt så riskerar våra inkomster att sjunka dramatiskt.
Det är inget som skulle gynna det vackrare Sverige så därför ska Stockholms förenade PR-konsulter stoppa de illsinniga ryktena.
De polska lönedumparna ska också vara med – det känns sådär faktiskt.
Bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar