onsdag 5 maj 2010

Pink Cadillac

Har i kväll varit ute med min redaktör.
Jag behövde tröstas eftersom jag INTE var uppförd som en av Sveriges hetaste singlar i den där tantens tidning, så jag fick en bukett blommor.
Jag borde egentligen inte bry mig, men visst kan man känna sig sårad när en överkokt madame förbiser en av Stockholms snyggaste och mest framgångsrika egenföretagare.
Börjar misstänka en komplott.
Och jag vet vilka som är huvudmisstänkta.
Vi har tidigare haft ett krismöte eftersom ett antal polska PR-konsulter med ballongmagar har börjat dumpa priserna. Facket är inkopplat så att det inte ska bli ett nytt Laval-fall.
Min fackliga kontakt – Anne-Mari – har lovat att styra upp verksamheten, men jag är lite skeptisk till att hon kan tygla det polska tempramentet.
Själv förespråkar jag klassisk betingning.
Ska nu ta en Steinhäger innan Seaside ska vagga mig till sömns.
Viel spass und bis bald.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar