tisdag 18 maj 2010

Whisky in the jar


God morgon. Blev ett bra kalas när stockholmsveckorna presenterades. Som förra året så krockar Visby och Båstad men det gäller att göra det bästa av situationen. Ska nog lösa det på något skattetekniskt vis. Något som är mycket mycket värre är mitt möte med mona tidigt i morse. Gick som vanligt till zumban, men fick mitt livs chock i omklädningsrummet. Såg nämligen två håriga schimpansungar sticka fram i en kvinnas armhålor. Trodde dom utrotades i samband med kriget i Biafra. När damen vänder sig om så är det ingen annan än Noa-Noa-Mona. Döm av min förvåning när hon dessutom är med i min zumba-grupp. Om denna träningsform även är stor i Bagarmossen så måste jag byta inriktning. Och då inte politisk. Küss

1 kommentar:

  1. Upprörande räcker inte till, kära Bodil! Hår är en riktig kvinnas största och värsta fiende. Att inte dessa köttvägrande marxistyngel har vett att trimma sina bleka kroppar är för mig ett mysterium. De enda "män" de kan hoppas på att fånga är skäggförsedda Goa-entusiaster som gärna trummar i grupp i Tantolunden! (Av någon anledning har dessa "män" så gott som alltid mjuka märkeslösa väskor.) Jag förstår inte hur de tänker.

    Med största respekt,

    Agnes von und zu Arschloch

    SvaraRadera