måndag 10 maj 2010

Step by step

Ny vecka vilken innebär en inspirerande sträcka.
Brukar tänka att varje dag är en möjlig inkomst och att alla mina vänner är tänkbara konsumenter.
Därför tycker jag att hemförsäljning liknande MaryKay, Tupperware och Natures Own är fantastiska pyramider till rikedom.
Fler svenskar måste se sina vänner som inkomstkällor i stället för enbart kamrater.
På så sätt kommer vi få Sverige att växa som företagsland.
Jag håller själv på att skissa på att bli hemförsäljare för Agent Provocateur.
Tror att många av mina vänner skulle vara intresserade av handla (särskilt vilsna Hilja) och lyfta mig till högre ekonomiska nivåer.
Då blir det lite som ett kinderägg, flera goda ting i en och samma sak.
Är nu på väg till Katrineholm för att göra ett par konsulttimmar.
Känns dock lite segt eftersom jag troligtvis fick i mig någon dålig mat i helgen.
Utgångarna på Le Rouge, Beirut Café och Village var dock mycket lyckade.
I går var jag även en kort stund på Caféet, måste ju vårda mitt vimmelvarumärke!
Küß

2 kommentarer:

  1. hej bodil, jag en tjejis på drygt 30 vårisar. brukar hänga på vindhem, eller vindis som vi stammisar säger, på helgerna. Har aldrig sett dig där. Är det fel ställe att hängis på om man vill träffa bra silverryggisar? M v hälsis/B

    SvaraRadera
  2. Hej B.
    Har aldrig hört talas om Vindhem, men det låter som ett ställe för folk som brukar skita ned pentryt på arbetsplatsen.
    Passar nog dig som handen i handsken.
    Küß

    SvaraRadera