torsdag 6 maj 2010

Love lift us up where we belong

The road is long
There are mountains in our way
But we climb steps every day

Så sa Seaside när han mötte sina lärjungar på Sturehof efter dagens glada nyheter.
Vi i Alliansen har haft en enorm uppförsbacke, men tack vår ihärdighet har vi nått krönet och nu blir det en lättare resa fram till septembersöndagen.
Jag har klätt mig i stilenligt blått och kryddat anrättning med lite piff och paff från Agent Provocateur.
I kväll blir det kalas hela natten och Wilmis är vid min sida så att inget oväntat inträffar.
Hon får dock ta brandtrappan om en viss Silverrygg dyker upp.
Hoppas även att JFR tittar förbi med sin älskade Filippa R.
Nu måste vi dock arbeta för att vi går med i eurosamarbetet.
Bara då kan vi få lite styrsel på svenskarnas stil, se bara hur bra det går för Griechenland.
Det andra stora som har hänt i dag är att några spännande inspiratörer har bett mig hålla i ett sommarkollo för tjejisar mellan 8-12 år.
Jag har fått fria händer men tror att huvudämnet blir ”Driv och ambition”.
Ser mig föreläsa om shopping, märkesmedvetenhet och avskalat drinkbordsbeteende.
Nu blir küß-kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar