måndag 2 november 2009

Only the Lonely

Har varit på tjejmiddag i helgen och det var ingen hit. Trodde att den skulle bestå av både ”singlar” och ”kompletta”, men det visade sig att jag var den enda som var komplett. De andra tjejerna sprang ut och in på toaletten och dansade tjolahoppsasteg i vardagsrummet. Jag blev mest sittande ensam i köket och begrundade deras omogenhet. Undra om Filippa någonsin har känt sig så här vilsekommen? Strax efter tolv ville mina tjejkompisar inte längre stanna i hemmets lugna vrå utan skulle prompt vidare till Hells Kitchen. Ludde var i Göteborg för att kolla på fotboll med sin firma så jag valde att hänga på.
Var ingen höjdare. Les var där och han hade blivit tillsammans med en modell som jobbar för hans sajt – kändes inte bra.
Ludde har ännu inte hört av sig efter helgen och jag får inte tag på honom. Måste jaga vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar