torsdag 5 november 2009

Waterfalls



Är så mycket nu så jag förstår inte riktigt hur jag ska kunna hänga med. Det är tur att man inte är en vek individ för då hade utbrändhet kanske varit aktuellt. De tre senaste dagarna har jag inte orkat att ta tag i någonting utan mest legat i sängen och tittat i taket. Var ett tag lite inne på att skala en apelsin men det kändes som ett lite för stort projekt. Det är dock skönt att mina fonder jobbar på för annars hade jag känt mig som en värdelös arbetslös. Tack vare mina besparingar så fortsätter jag ändå att driva samhällets kugghjul och det är en skön visdom. Funderar också lite kring om jag ska gå och vaccinera mig mot svininfluensan. Min privata vårdhavare har en ansenlig mängd doser i lager så de kör lite drop-in under vardagarna. Är bra att det krånglar med utskicken för då kommer människor i de lägre klasserna skippa vaccinet vilket gör att de säkerligen blir sjuka och ännu fattigare. I jämförelse gör detta mig rikare på både pengar och mänskligt värde.Ska nu försöka öppna en flaska Chablis för snart börjar Extreme home makeover. Jag gråter varje avsnitt.Bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar