fredag 27 november 2009

Eye of the tiger

Ligger och slötittar på Idol och funderar på om jag ska möta upp tjejerna lite senare. Pojkarna har ju fått lön så något glas skumpa kan man ju låta sig bjudas på.
Tycker annars att Idol är lite intetsägande och det mesta är upplagt för Tove. Som ni kanske minns vann en kille förra året och då blir det en tjej i år. Så har det fungerat allt sedan starten. Den där Sideshow-Bob-tjejen kommer inte tillåtas vinna alltså blir det Tove.
Har i dag varit lite låg men jag fick några piller av min husläkare som nu har gjort mig mycket gladare.
Litium är det grundämne som jag vill ha i min vigselring!
Politikveckan har annars gått Alliansens väg och nu måste jag bara få snurr på min egen kampanj.
I morgon blir det brunch på Elverket och lite senare tjejmiddag med några mädels från Muf.
Küß kleine kittys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar