måndag 23 november 2009

Still haven´t found what i´m looking for

Har svårt att få till en ultimata höstgarderoben. Mitt singelliv är nog en bidragande orsak eftersom det är svårt att både utstråla intelligens och tillgänglighet på en och samma gång. Vet ingen kvinna som klarar av det på ett vägvinnande vis.
Många menar att unga tjejer har det tufft i dagens samhälle och det kan jag till viss del hålla med om. Kläder och skönhetsprodukter av god kvalité tar alltför ofta slut i Stockholms butiker och det är inte sällan som jag måste åka till New York för att upprätthålla min oklanderliga fasad. Den torra luften i flygplanet är dock inte bra för en ung kvinnas hy och dessutom släpper flygplanen ut en del smuts som gör att hyn åldras snabbare. Detta är något som jag tycker att regeringen ska titta närmare på inför valet. Unga kvinnor ska inte behöva utsättas för sådana påfrestningar.
Till min glädje såg jag att Stockholms skolor har bäst betyg i landet. Det är än en gång fastställt att eliten bor och tillverkas inom 08:s riktnummerområde. Om vi bara kan få fler friskolor så kommer denna utveckling att förstärkas – det är jag säker på. Min dröm är att en procent av Sveriges befolkning ska äga 97 procent av alla tillgångar.
Då skulle vi få ett samhälle byggt på stabila pelare och en härlig motivation för alla som inte äger något. För alla kan bli rika, bara man bestämmer sig för det.
Küß


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar