onsdag 25 november 2009

Hold on tight

Trots att jag är die hard-moderat så känner jag mig i dag som en centerpartist.
Detta bondeförbund som har tagit sig från gödselstack till glamourens Stureplan presenterade i dag ytterligare skattesänkningar på 19 miljarder som kommer att ge mig möjlighet att anställa ytterligare en hemhjälp från något ostligt problemområde. Känns underbart att kunna ge tillbaka något till dessa vilsekomna små liv – och det är tack vare småätaren Maud från Dalarna eller något sånt.
Har i dag haft en ny assistent på intervju eftersom Diva inte längre var intresserad av svarta pengar. Träffade bland annat Vilma, en exotisk kvinna som hade många järn i elden. Förhoppningsvis kan vi komma till avslut den här veckan.
I kväll blir det Riche och Village med Hilja. Gick lite trögt med mansjakten senast så nu gör hon ett nytt försök.
Har inte hunnit klä mig än, men jag kommer att ha på mig något från Sturegallerian eller Biblioteksgatan.
Küß


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar