torsdag 18 mars 2010

Where is the love

Mina mädels drog vidare lika snabbt som ett skatteavdrag.
Plötsligt satt jag där själv medans Hilja och Maja svängde loss bland manar och silverryggar på Hells Kitchen.
Valde därför att gå hem och ta en losec. Vi tjejisar måste hålla ihop om under ska ge dunder.
Sitter nu och tittar på Troja och tänker på våra kämpar i Afghanistan. Trodde aldrig att svenska män skulle gå ut i krig, men nu är vi i främsta ledet och försvarar demokrati och sunda värderingar.
Blir alldeles tårögd när jag tänker på det, det är så så så så stort. Påminner lite om när jag såg "Top Gun" för första gången. Nu har jag sett den 23 ggr och gråter fortfarande när Goose tappar fjädrarna.
Är härligt att vi svenskar äntligen tar den starkes parti och slår hårt mot de som inte har utbildning.
Hoppas att detta även kan få större betydelse på det nationella planet.
Vi måste skära ned mer så att vi gradvis kan öka avstånden till kreti och pleti. Dessutom måste övervakningen i samhället bli mycket mer utvecklat så att alla tendenser till missnöjesyttringar kan slås ned med kraft och lag.
Annars har jag köpt en ny frühling-outfit signerad Lars Wallin. Är en härlig kreation som snart kommer låta tala för sig på någon av de älskade vimmelsajterna.
Nu ska jag ta lite Eiswein som schlafschlecker.
Ska också tänka på den där snusmumriken som gjorde bort sig på NK.
Ha ha ha, blir jämt så glad när jag får upp minnesbilderna av hans tafatta försök att köpa La Prairie.
Vilken Tuletok…
Küß kleine lieblings

1 kommentar:

  1. Bodil, har du alltid tumstock när du festar?
    Vad har du och dina mädels den till?
    /Lussan

    SvaraRadera