onsdag 17 mars 2010

Justified & Ancient

Det är en ren och skär skandal och en hetsjakt på en lyckad kvinna.
Blir så upprörd över att jantelagens fula tryne har hittat en tryffel i Filippa.
Vad menas tänker ni. Jo, socialstyrelsens attack på Karolinska luktar avundsjuka lång väg. Älskade Filippa har vuxit sig för stark och lyckats få pöbeln att inse att man inte kan komma dragandes med blindtarmsinflammationer hur som helst. Så klart blir det trångt då kreti och pleti springer till farbror Doktorn för minsta lilla.
Det är inte sjukhusreformens fel att det är överbelagt, utan det är på grund av alla fattiga följare som inte vill betala för kvalitativ sjukvård.
Nu till något viktigare.
Ni kanske har sett Expressens nya modebilaga? Sanningen är den att de ville att jag skulle fronta produkten de första tio numren. När jag fick se sättarens dummy så drog jag snabbt öronen åt mig. Jag vill inte förknippas med en produkt som ska vara folklig före fashion och det trodde jag Gjörwellsgatan hade koll på.
Nåväl, Kling och de andra kan få harva i Rowellriket medan jag tar en förstaklassbiljett till Guccis grevskap.
Ska nu vidare till en hedgefondhappening innan det är dags för tennisfest med medie-eliten.
Silence please!
Küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar