fredag 5 mars 2010

Lick my boots

Likt en såssepamp på jakt efter RUT-avdrag så har näthatarna hittat tillbaka till min hemsida.
Usch, jag föraktar er och era jantelagsvärderingar.
Jag är nu stark igen så ni kommer inte lyckas trycka ned mig.
Är helt enkelt en smartare och kvinnligare variant av Johan Staël von Holstein.
Fast av finare börd.
I dag har det rullat på utav bara den.
Har lyckats styra upp tre helgdejter tack vare en ny dejtingsajt som enbart inriktar sig på höginkomstagare med bra familjer.
I kväll blir det en snabb drink på Gondolen men L och sedan möter jag upp mina mädels på Le Rouge. Vill ju inte verka desperat ;)
I morgon är det brunch på Källhagen med G och på söndag vänta den framgångsrike redaktören M på Cafeét.
Han känns väldigt spännande eftersom han är på väg uppåt på silverryggarnas berg.
Känns bra att vara på gång igen och det kanske har att göra med att ljuset har återvänt till konungariket Schweden.
Måste dock kritisera min förebild Isabella. Hur tänkte hjärtat när hon började sända tv på en whitetrash-sajt som Nyheter24. Ska hon börja handla på Myrornas härnäst? Kanske ska hon även börja dricka Falcon på fat?
Nu måste jag hasta, küß küß

3 kommentarer:

  1. verak deperat? har du inte ens råd med ett rättstavningsprogram i din gamla pc? Dessutom är Falcon på fat en klassöl, gärna med några droppar vodka i. Men det dricks egentligen mest av folk som häckar på m/s Vidhems räkaftnar. Dit de små människorna åker kommunalt från ställen som Trånkan. Din evige, Gunnar H

    SvaraRadera
  2. Asså vadå näthat. Du sparkar och sluggar mot alla andra men ingen ska få ens berätta lite diskret för dej att du har tittat för djupt i kladdkakformen.
    Så känslig trodde jag inte att högern var. Skämmes!
    /Morgan

    SvaraRadera
  3. Hej Bodil!
    Jag är en tjejis på sexton år som behöver shopping tipps och du verkar vara jätte bra på att shopa.
    När jag går ner på stan på lördan är det så mycke folk från förorten som åkt in med tunnel banan. från hökarengen och vad vet jag.
    när ska man shopa för att det inte ska va så mycket fula mänskor ute? en del har ju jätte mörk hy också..
    aja pözz från emilie

    SvaraRadera