tisdag 23 mars 2010

We built this city

Vilken härlig dag jag har haft.
Blev en powerwalk som avslutning och blev då uppmärksammad av en vacker gentleman i Humlegården.
Han frågade hur mycket jag vägde eftersom han funderade på att skaffa någon som mig.
När jag berättade min vikt så log han finurligt och sa att han kanske behövde någon lättare på grund av att han skulle flyga mycket.
Det var en dissning som fick mig att bli extra intresserad. Tog hans nummer och snart kanske det är jag som leaving on a jetplane.
Passade även på att ringa och gratulera min branschkollega som ska leda ett nytt program under politikerveckan i Almedalen. Det ryktas också att hans sidekick ska bli en viss nämdeman – snacka om att vara på spåret.
I morgon blir det Riche för hela slanten. Blir dock ett planeringsmöte med Wilma på Anglais. Vi har börjat skissa på en välgörenhetsorganisation som är mer anpassad till kvinnor och män i farten.
Tror även att mitt företag kan få positiva synergieffekter om vi sjösätter organisationen. Planen är att få krogarna runt Stureplan att lägga på ett par kronor på drinkarna som sedan skänks till behövande i den sämre världen.
Men det kommer bara att vara eventuellt överskott som skänks eftersom jag och Wilma först och främst måste få betalt för vårt kampanjarbete.
Räknar kallt med att kunna lyfta 60 000 i månaden från det nya bolaget.
Nu ska jag tvätta mig, i morgon blir min nya kreation från MaxMara.
Küß bis bald


1 kommentar:

  1. tror jag såg din trinda bakdel åbäka sig odengatan fram häromdagen. Sannerligen inte vackert. Vi kanske kan ta det över an Falcon (utan vodka) i dörr-hörnet senare i dag.

    SvaraRadera