fredag 8 oktober 2010

Back for good

Har tyvärr försakat min blogg och mina följare den senaste tiden.
Sanningen är att jag inte mått så bra.
Kraschade på valnatten och har sedan dess fått hjälp av Mia Törnblom för att hitta spåret igen.
Det tog ungefär tre dagar.
Angående vad som hände på festen vill jag helst inte tala om, men det var gifta män inblandade.
Har också fått hålla lite låg profil tills min nya roll blev spikad.
Är numer en viktig spelare bakom vår nya propagandaminister Seaside Schlingmann.
Han har skräddarsytt ett uppdrag som påminner lite om Leni Riefenstahls, fast jag använder tangenter i stället för kamera.
Känns mycket inspirerande att kunna kombinera min roll som förebild med ett politiskt budskap.
Tror att många unga tjejer saknar demokratisk vägledning och där har jag en viktig funktion att fylla.
Valet tänker jag inte kommentera ytterligare eftersom det vore som att klubba redan döda sälar – ren utklassning alltså.
Vilmis har fått foten eftersom hon inte har rätt börd och i stället har jag nu en praktikant vid min sida. Har inte namnet i huvudet för tillfället men hon ser ut som en söt schnauzer.
I kväll blir det Ambassadeur med några ur parteistyrelsen.
Jetzt fahren wir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar