fredag 17 september 2010

You're in the army now

Helgen har börjat fantastiskt bra och jag sov ut ordentligt i morse.
Blev nämligen lite sent i går då jag, Maximus Björklund och Seaside firade segern i Duellen på PA:s.
Maximus var väldigt uppsluppen och han hade till och med prytt sin kragspegel med en blåklint.
Tror faktiskt att han räknar in segern redan nu och han har givetvis rätt.
Om Sveriges välgörare, Alliansen, förlorar detta så ska jag bli ihop med en ensamstående pappa från Partille.
Det blir mitt vallöfte.
Majoren kunde till och med ta Seasides och mina, ibland hårda, skämt.
Bäst var nog när Seaside sa att jag och han skulle kunna segla mellan Björklunds framtänder – med spinnakern uppe.
Ha ha ha, som vi skrattade.
Även majoren.
Just nu håller jag på att samla ihop några mädels som kan möta upp våra manliga hjältar efter kvällens batalj i Pravda-TV.
Jagar för närvarande Bingo för att hitta några glada Allians-tjejer som kan tänka sig att fira vid ett drinkbord senare i kväll.
Ska nog gå vägen.
Bidragsmedia har givetvis börjat kasta skit på oss hårt arbetande bloggare eftersom vi får betalt för att samverka för ett vackrare Sverige. Den lilla kampanjen blåste dock över ganska fort vilket känns skönt.
Fed-Ex är på benen igen och jag börjar nästan misstänka att dådet utförts av ett gäng kickers från Ramvik – jag säger inget mer…
I kväll ska jag ha på mig en trench från Dallin Chase och skor från Burberry.
Känns nästan lite vemodigt att valkampanjen snart är över.
Känner dock att jag har gjort mycket för Sverige och att vi snart kommer att vakna lyckligare – igen.
Bis bald, küß

2 kommentarer:

  1. hej bodil, vi som vill ha ett vackrare Sverige borde kämpa hårt för att införa ett röstningsförbud för folk norr om Dalälven. Där uppe bor ju bara en massa lata bidragstagare som inte vill flytta för att få jobb. Dessutom röstar ju många av dom på måna och åly.

    SvaraRadera
  2. Hej Blondinbodil!
    Gillar du sushi?

    SvaraRadera