onsdag 15 september 2010

Sleep with me


Är lite upp och ned just nu men jag ska hantera det hela på ett proffsigt sätt. Jag och f.d. Älsklingen är inte längre ett koncept utan har valt olika färdvägar på livets aveny. Just nu kan jag bara säga att det var ett gemensamt beslut. Nu till slutspurten. Såg utfrågningen i går och blev imponerad av våra starka karlar. De svarade klokt och säkert på alla frågor. Det gjorde inte mums-mums-måd. Hon började varje svar med ''så många kvinnor har kommit fram till mig och berättat...'' Spelade ingen roll om frågan handlade om kärnkraftverk eller svenska för invandrare, svaret lät alltid likadant. Min fråga till måd är då: Träffar du alla dessa kvinnor i Viktväktarnas bastu eller ljuger du om att många kvinnor kommer fram och pratar med dig? Jag tror på det senare. Tycker detta är skäl nog för att JFR ska kicka henne ur regeringen och i stället toppa laget med fed-ex. Han har dessutom bättre klädsmak. Nu ska jag ta lite prosecco och en croissant. Bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar