tisdag 7 september 2010

All that she wants


Hade ett mycket lyckat möte med Seaside i går och han lovade mig en plats i regeringsarbetet efter valet. Känns underbart att kunna matcha min vackra fasad med ett arbete som lyser lika starkt som mitt utseende. Har precis värmt upp med en morgondrink inför mitt uppträdande på Grid. Måste ju vara på samma nivå som min publik - de här tillställningarna brukar vara allt annat än nyktra. Tänk jaktfest på Karinhall så är du nära sanningen. Fed-ex släntrade också förbi i morse för att värma upp inför hans tuffa twitter-dag. Var faktisk lite skönt eftersom jag ogillar att dricka ensam. Funderar också på att byta efternamn - Bengtsson är inget som väcker avund i stugorna. Mina förslag just nu är: Dyredand, Ybät eller Bismarck. Inget är just nu bättre än det andra så jag låter processen ske i lugn och ro. Varumärkesbyggandet ska nu gå in i fas två och då är det bra att ha ett stolt namn som andas klass eller integration. Nu tutar taxin mot Vinterviken. Lovar att berätta allt. KÜSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar