onsdag 13 oktober 2010

Jag vill bo i en svamp


Har varit ganska hektiskt på jobbet de senaste dagarna. Jag och seaside har förberett kommunikationen i samband med budgeten. Jag har dessutom börjat skissa på en ny dresscode. Måste fylla garderoben med nya powerdressar nu när jag ska andas varumärke och inte något lättlett preppy stycke. Idag går annars mina tankar till de indianska gruvarbetarna. De måste ha lidit all helvetes kval nu när de måste göra press och pr i kläder som ser ut att höra hemma på bondgården i Tierp. Stackars satar, kunde inte något modehus gått in och stoppat lidandet för dessa små arbetare utan smak. Vad gäller inrikespolitiken så hoppas jag att pysslingen Bodström står emot jantelagssåssarna som till att han lämnar världens mest framgångsrika demokrati u-s-of-a. Bleib stark bodan. Du är bättre än dem! Bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar