torsdag 21 oktober 2010

Maple leafs


I dag tar arbetsveckan äntligen slut. Har faktiskt varit en tuff vecka då jag bland annat fått åka tunnelbana två gånger. Äckligt är bara förnamnet och jag förstår inte hur småbarnsmammor kan välja ett sådant transportsätt. Är inte bra för vare sig luftrör eller image. Seaside har däremot gett restriktioner vad gäller mitt bloggande. Jag får helt enkelt vara mindre flitig eftersom det kan störa partiet. Känner dock att våra krigare måste tänka på hur de se ut. Skulle inte lars wallin kunna designa en vinter- och sommaruniform som gör våra soldater respektabla i tv. Just nu ser de ut som kebabsäljare. Det är inte bra. Vad som inte heller är bra är att min stora förebild isabell börjat besöka wt-ställen i olskroken. Trodde hon skulle vårda sitt varumärke bättre än så. Förstår varför nils lämnade mainstream-sökaren. Är nu på doors och dricker champagne och ostron. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar