torsdag 12 augusti 2010

How can we be lovers


Veckan har gått i ursinnigt tempo, så det är skönt att det är helg igen. Ska i kväll till min vän stjärnmäklaren som ska fira sin 36 årsdag. Dessvärre bor han i Hammarby sjöstad och jag vet inte hur jag ska ta mig dit. Kör verkligen taxibilarna till den soptippen? Tvivlar på det. Han ska bjuda på skaldjursplatå så på något sätt måste jag ta mig dit. Älsklingen är inte bjuden och det är lika bra eftersom han är något svartsjuk. Det tråkiga som hänt är att hatbrotten mot mig har tagit ny fart. På ett antal forum kallas jag för Bifteki Bodilsson och det skrivs att jag ''måste ha druckit majonnäs i stället för rosé i sommar med tanke på lårens zeppelinartade utseende''. Blir så less på skitsnacket, Jan Björklund måste sätta stopp för detta. Kanske går det att låta föräldrar bli serversnutar? I morgon startar jag helgen med brunch på Anglais. Küss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar