onsdag 23 februari 2011

Från och med nu


Ja, jag är hel igen.
Efter en vandring i den djupaste av själadjunglar har jag hittat ett spår som för mig uppåt och framåt igen.
Har skrotat så gott som alla gamla bekantskaper och lyssnar nu på viktigare och vackrare människor.
Min yogalärare Shanti och min nya goaste flärdfashionista Lisah har hjälpt mig att använda tiden på bästa sätt.
Kan äntligen njuta av nattliv och ytliga bekantskaper igen. Tillbringade till exempel helgen med en vacker fotograf som såg mig för den sökande kvinna jag är.
Vi gick långa promenader, åt lagom mycket och lyssnade på skramlig musik. Han såg min aura snarare än mitt vackra yttre. Är så hääääärligt att känna sig vacker igen.
Looooove it.
Har även börjat en kurs på Berghs som sannolikt kommer att ge mig ett jobb på någon spännande byrå.
Vi får se hur det sticker iväg.
Ska nu en sväng på Ambassadeur, Lisah ska möta upp efter jobbet.
Älskar er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar